Sunday, 11 January 2015

Make best of the day.

Pozdrav!
Nakon dugo vremena jedan outfit post. Moram priznati da su mi zafalili ovakvi postovi, obožavala sam raditi na njima,ne znan da li bih počela od pripremanja odjeće kao jedna vrlo izbirljiva i neodlučna osoba ili od lokacije na kojoj bi se slikavala. Imala bih često u glavi mjesto i vrijeme za slikavanje,ali ne bi se baš uvijek ostvarilo uzimajući u obzir da nisam uvijek imala pri ruci osobu koja bi se pobrinula za fotografiranje. Najdraže od svega bi mi ipak bilo pisati za post, to bi me uvijek veselilo iako se u samom početku post sastojao od par ootd slika i par rečenica vezanih za odjeću koju bih nosila. Sada želim podići svoj blog na višu razinu, želim mnogo pisati i naravno uz to priložiti slike. 
Pratim mnogo blogova i uvijek skupljam inspiraciju ili kroz čitanje tih istih ili gledanje slika koje me često znaju oduševiti i kao najdražu blogericu definitivno bih izdvojila Kristinu Bazan koja me inspiria iz dana u dan. 
No,vratimo se na temu posta...hehe...
Još uvijek sam na zimskim praznicima koji su usput rečeno proletili nevjerojatno brzo,ma to tako i ide...Prvo smo zaokupljeni Božićom,zatim Novom Godinom i bum, eto nas već pri kraju praznika i na početku nove godine, uzbudljivo ,zar ne?
Uglavnom, iskoristila sam izuzetno sunčan ,vedar iako podosta prohladan dan za druženje i šetnju s najboljom prijateljicom koja također ima blog i rado bih da ga posjetite (http://mariecsdiary.blogspot.com/). Ona živi točno uz more pa smo ovaj put odabrale more  kao lokaciju za slikavanje i bilo je poprilično zabavno ako izostavimo vjetar koji je neprestano puhano i onemogućio dobre uvjete za slike, snašle smo se mi već nekako i okrenule to u svoju korist, znate, vjetar u kosi. :P hehehe....
Nakon zabavnog i ne tako dugog slikavanja smo krenule u shopping što nas je dodatno razveselilo jer smo obje šopingoholičarke i kupnja je uspješno prošla uz osmijeh na licima koji su nam donijela velika sniženja u siječnju, to je jedan od većih razloga zašto volim siječanj, mjesec sniženja! 
I kao najdraži dio dana, provođenje vremena uz ispijanje slatke kave u omiljenom kafiću popraćeno komičnim ,tračerskim ,tu i tamo ozbiljnim razgovorima s najdražim prijateljicama....vjerujte,ne propuštamo trač rubriku nikada! 
Što se tiče outfita....vjerojatno bih rekla jednostavno i udobno! Praznici su upravo za takvu odjeću,udobnu i nema mi ništa draže od trenutno omiljene Mickey Mouse majice koju sam nedavno kupila u Manga što sam kombinirala s običnim tamno plavim hlačama koje su također iz Manga. Morala sam obavezno obući svoje nove srebrne Vansice s kojima san opsjednuta, nisam ih još na nikome vidjela, nije nitko oduševljen s njima osim moje prijateljice koja ih je prva i vidjela,a ja sam se na prvi pogled zaljubila jer su totalno u mom stilu i obožavam podignuti outfit s nekim posebnim cipelama tako da smatram da su ove pun pogodak . Također,nabacila sam svoj ,pomalo već star,ali jako drag crni kaput koji je uvijek tu za hladne zimske dane. A da ne zaboravim svoju omiljenu torbu, uvijek je nosim i svugdje, prije sam mogla otići bilo gdje bez torbe, sve bih nekako smotano nabacala u džepove već uskih traperica pa i ne bi znalo izgledati najbolje, torba mi je neophodna ,,a ova je baš nekako zgodna , nije prevelika a ni premala, taman, kupila sam ju ovo ljeto, jako sam zadovoljna i sviđa mi se što je mogu nositi na sve i na mnogo načina. 
Naočale su tu,također, čak nije bilo toliko do sunca nego modni dodatak. :P I njih sam kupila ovo ljeto , rijetke sunčane naočale s kojima sam zadovoljna...haha..
To bi bilo sve za ovaj post, svoja mišljenja ostavite u komentarima i ne zaboravite ostaviti link svog bloga,želim vam lijep ostatak tjedna i uživajte u svakom danu! 
     
                                                                                                                                                                     




Greetings!
After a long time one outfit post. I have to admit that I missed these posts, I loved working on them, I don't know if  I began by preparing clothes as one very picky and indecisive person or the location at which to taking pictures. I would often have in my head place for taking photographs, but it couldn't always happen considering that I did not always have at hand a person who would take care of photography. Favorite of all, it would still be writing for the post, it made me happy even though in the beginning  post consisted of a couple OOTD pictures and a few sentences related to the clothes that I wore. Now I want to raise my blog to the next level, I want to write a lot and of course in addition to attach pictures.
I follow a lot of blogs and always gather inspiration or through reading or watching those same images that I can often delight and as my favorite blogger I would definitely  choose Kristina Bazan ,she inspires  me from day to day.
But, back to the topic post ... hehe ...
I'm still on the winter holidays, which  flew incredibly fast, come to and go ... First we are busy with  Christmas, than New Year and then boom, here we are already at the end of the holidays and the start of a new year, it's exciting, isn't it?
Basically, I used very sunny, cheerful even though quite chilly day for socializing and walking with a best friend who also has a blog and I'd like you to visit it (http://mariecsdiary.blogspot.com/). She lives right next to the sea, so this time we choosed the sea as the location for taking photographs and it was quite fun if you leave out the wind that  continually blown disabled and good conditions for the picture, we've done it  somehow and turned it to our advantage, you know, wind in the hair. : P hehehe ....
After the fun and not so long taking photographs we're going shopping as we were further cheered because we are  both shoppingholics and purchase  successfully passed with a smile on our faces because of sale  that they brought us  in January, it is one of the major reasons why I love January !
And as a favorite part of the day, spending time with drinking sweet coffee at your favorite coffee shop accompanied by comical, gossip, here and there a serious conversation with your favorite friends .... believe me, we do not miss gossip column ever!
As for outfits .... probably I  would say easily and comfy! The holidays are just for such clothes, comfortable and I prefer my favorite Mickey Mouse hoodie that I recently bought in the Mango which I combined with plain dark blue trousers, which are also from Mango. I had to wear my new silver   Vans that I'm  obsessed with, I didn't even see them on anyone. Nobody liked them except my friend who first saw them, and I fell in love at first sight because they are totally my style and I love to put up outfit with some special shoes so I think that this was great. Also, I put on my own, but a bit old  black coat that is always there for cold winter days. And didn't forget my favorite bag, I always wear it everywhere, before I could go anywhere without bags, everything would somehow rolled dumped into the pockets of already tight jeans and so it  wouldn't have known to look the best, my bag is necessary,, and this is just kinda nice, not too big and not too small, just right, I bought it this summer. I am very pleased and I like what I can carry on all and in many ways.
Glasses are there, too, even it was not so much to the sun ,it was more a fashion accessory. :P
I bought them this summer , rare sunglasses that I'm satisfied ... haha ..
That's it for this post, leave your opinions in the comments and do not forget to leave a link of your blog, I wish you a nice rest of the week and enjoy every day!

                                                                                         
                                                                         M.B.

67 comments:

  1. Fantastic Look! Also love the gret Bag :)
    kisses

    ReplyDelete
  2. I really like your bag, amazing outfit x

    www.krystelcouture.com

    ReplyDelete
  3. Great post ♥♥♥
    Would you like to follow each other?
    I'll follow back after it!
    http://similarose.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. you do not follow me
      do not cheat :)

      Delete
    2. thank you for your lovely comment :)
      Of course I followed you, I didn't cheat :D

      Delete
  4. Very nice Inspirations, love your Sneaker

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot! :D

      I'll check out your blog definitely! :*

      Delete
  5. Odlično :D

    http://mariecsdiary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. nice look ,love sweatshirt!
    would you like follow each other , pls let me know , i ll follow you back :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/01/futerko-slon-czyli-jeden-wielki-zwierz.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your lovely comment, I'll check out your blog :D :*

      Delete
  7. Great casual outfit - good for a date!

    ReplyDelete
  8. Great outfit ! :)
    I follow you via gfc. Can you follow me back ?:)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :D
      I am following you already. :))

      Delete
  9. Great look! Shoes are totally awesome!

    ReplyDelete
  10. Love your outfit! X Minale
    http://minaleme.blogspot.be/

    ReplyDelete
  11. amazing look:) I want Your bag:))
    xoxo
    follow back?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot :))

      I'll check out your blog!

      Delete
  12. Nice look, love the sweater!
    Your blog is great! I followed you on gfc, g+ and bloglovin
    Hope that you can visit our blog :)
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much girls! It means so much to me! <3
      I'll check out your blog definitely! :D

      Delete
  13. I've just found your blog and I think it's really inspiring, it will be an honor for me if you can visit mine too, and if you want to follow, it will be a pleasure to follow you back! :) <3

    Fashion gets Fierce.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh, your comment made me so happy, thank you so much! :D
      I will visit your blog, that's for sure! :**

      Delete
  14. Replies
    1. Thank you :)
      I'll check out your blog :D

      Delete
  15. Very nice look! I loved this!
    Great blog!
    Great post and nice blog!
    I'm following your blog. Please, can you follow me back?
    Thankss!
    Bisous,
    www.pequenomuffin.com.br

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much :)
      I love reading comments like your ,it makes me so happy :D
      I checked out your blog and followed you, great blog :))

      Delete
  16. Love your bag so much. Amazing post & would you like to follow
    each other on GFC, Google+ & Bloglovin? Lemme know & lets keep in
    touch!



    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot ^^
      Yes, I would like to, I visited your blog and loved it :)
      I'm following you via GFC,Bloglovin and Google+ :)

      Delete
    2. I am following you on GFC, Google+ & Bloglovin.
      Please follow me back!


      X
      http://subhamrai.blogspot.in/

      Delete
  17. Thats amazing!! Just my style!! You look sooo beautiful honey :)
    Its an sporty but even elegant look!

    What about following each other? I would really love to keep in touch honey!
    Just tell me in a comment and I follow right back!
    xoxo Colli // my blog - tobeyoutiful

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wooow, thank you so much! :D
      Your comment made me really happy, it means so much to me :))

      I checked out your blog and followed you :*

      Delete
  18. Love this outfit. gorgeous pictures. xx

    http://ninasstyleblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. You look really great! I am your new follower:) Would be great if you follow me back:)
    swiatwkolorzeblond.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, thank you for your lovely comment and for the follow :*
      I loved your blog and followed you back :D

      Delete
  20. A lovely blog you have! <3
    It would be a honor for me, if you would liked to follow each other?
    Love,
    http://www.vonsnef.com/

    ReplyDelete
  21. Fantastic Look! :)

    Happy Saturday ,kisses

    ReplyDelete
  22. Love the look! Please let me know if you would like to follow each other! xxx sanspareilonline.com

    ReplyDelete
  23. Lovely outfit!
    i'm following you via GFC, kindly follow back
    www.dimplekhadi.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Nice post and ideas.

    Check my new post - AVON presents new lipstick: http://starlingdays.blogspot.com/2015/01/avon.html

    ReplyDelete
  25. Lovely post! :)

    I would like to invite you to my blog! I would be so happy if we support each other on Bloglovin, GFC and Facebook!
    Do it and let me know! xx

    Blog | Facebook Page | Bloglovin | Instagram

    ReplyDelete
  26. Hey, great post, love it!
    I follow you on GFC , hope you will follow me back!
    Thanks!
    http://www.descude.com/2015/01/i-want.html

    ReplyDelete
  27. Hey! I nominate you for Liebster Award, please visit my blog if you are interested :) I'd be glad!

    http://mariecsdiary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. hey-heeey!
    follow to follow?
    http://defishencia.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  29. Found your blog and I’d like to say that I’m in love with it! You have interesting posts and everything is beautiful! Amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ReplyDelete
  30. Lovely outfit, it's so stylish!
    You have a lovely blog, maybe you wanna follow each other on GFC and bloglovin? let me know!
    http://stormia-fashion.blogspot.com/
    xoxo, Mai ♥

    ReplyDelete
  31. Nice outfit, love the sweater!
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. lovely sweater you look adorable.

    Can we follow each other?


    www.elogiosamislocuras.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Great Post,

    Would you like to follow each other on Blogger, GFC, IG and Bloglovin'?

    vivianista.com

    ReplyDelete
  34. I love your blog! want to follow each other on GFC so we can keep in touch? let me know if you do, ill follow back right away x

    Greeting from Indonesia,
    X,
    LILSHELULLABIES

    ReplyDelete
  35. Love your outfit. You look amazing.

    http://www.2016handbag.com

    ReplyDelete
  36. What a cute look! Love how you spiced it up with the colorful combination

    http://www.onlinecocobag.com

    ReplyDelete
  37. You are so beautiful and you picture looks so charming

    http://www.monclerujacket.com

    ReplyDelete
  38. You have such a nice blog! Can't wait to see your new post!

    http://www.shopchichandbag.com

    ReplyDelete
  39. You are so beautiful and you picture looks so charming
    http://www.dresspecialsuk.com

    ReplyDelete