Sunday, 4 January 2015

Happy New Year!

Pozdrav! 
Palo mi je na pamet napraviti review 2014.godine,ali nekako je prevagnulo više uzbuđenje nove godine nego prisjećanje stare. Ne želim reći da je bila loša godina, naprotiv, bila je to definitivno jedna od najboljih i najburnijih godina u mom životu. Početak godine je bio neusporediv s krajem godine, kraj godine je bio ujedno i završetak velikog i važnog poglavlja u mom životu,a možda je to čak i bilo zadnje poglavlje u toj knjizi. Možda je vrijeme za novu knjigu, imenovati je ne mogu jer ni sama ne znam što će biti zapisano u njoj, vrijeme je za nove uspomene ,nove trenutke ,a tko zna,možda  i nove ljude!
Vjerujem da smo svi uzbuđeni zbog nove godine, tko zna što nam nosi!
Nisam od onih što padaju u siječanjsku depresiju, za mene je to glupost , možda ću se i osjećati loše  određenih dana,ali ne vjerujem vam ja u takva pravila i te priče. Svaki dan je novi dan za sebe i ne treba se oslanjati na ono što je bilo jučer. Treba graditi i stvarati iz dana u dan, nema vremena za odustajanje. Život je prekratak da bi sjedili i čekali, ništa neće doći u životu ako sami ne odete po to, budite aktivni i dajte sve od sebe da imate život za pamćenje,ja sam to shvatila i trebala su mi određena iskustva ,situacije da dođem do tog zaključka.  Svako loše iskustvo mi je donijelo mnogo dobroga i za to sam zahvalna.
Mislim da sam vrlo optimistična osoba jer volim gledati naprijed, smatram da ako se nešto loše dešava u vašem životu, treba to pokušati  popraviti ,ako se ne može popraviti ,vjerujte,proći će. Ništa ne traje vječno. Napunite srca pozitivnom energijom i krenite. :)
Htjela bih započeti novu godinu s mnogo entuzijazma, ambicije, volje i radosti, sve ovisi o meni zato se i želim potruditi da svaka godina pa tako i ova bude za pamćenje. 
Svatko je krojač svoje sreće i toga se držim kroz život.


Hello! 

It crossed my mind to make a review in 2014,but somehow prevailed more excitement around the new year than remembering old year. I don't want to say it was a bad year,on the contrary,it was definitely one of the best and most turbulent years of my life. 
Beginning of the year was incomparable to the end of the year , the end of the year was also the end of the great and important chapter in my life , and perhaps it is even the last chapter in this book . Maybe it's time for a new book , I can't name it yet  because I do not even know what will be written in it , it's time for  new memories , new moments , and who knows , maybe new people !
I believe that we are all excited about the new year , who knows what will bring us !
I'm not one of those who fall in the January depression , for me this is nonsense , I might feel bad and some days , but I do not believe  in such rules and those stories . Every day is a new day for themselves and should not be relied on what was yesterday .
You must build and create , day after day , no time to cancel. Life is too short to sit and wait , nothing will get in life if we don't go after it , be active and do your best to have a life to remember , I've figured it out and it took me some experience , situation to come to this conclusion . Any bad experience has brought me much good and for that I'm grateful .
I think I'm a very optimistic person because I like to look ahead, I believe that if something bad happens in your life , you should try to fix it , if you can not fix it , believe me , it will pass . Nothing lasts forever . Fill the heart with positive energy and get started . :)
I would like to start the new year with a lot of enthusiasm, ambition , will and joy , it all depends on me and so I want to try that every year including this be memorable .Everyone is tailor of  their luck and with that I go in life.


Trenutno osjećam u sebi veliku volju za stvaranjem i to me uistinu veseli. Oduvijek sam voljela pisati , potajno sam se veselila sastavima u školi i vjerujte mi kad krenem pisati, teško me je zaustaviti,haha.  Nedavno sam shvatila koliku ljubav zapravo imam prema pisanju,vjerojatno sam to i spomenula u prethodnom postu. Želim da mi ova godina bude kreativna godina, želim se posvetiti svemu što volim . Nadam se da se i vi veselite ovoj godini i želim vam sve najbolje u njoj, zgrabite prilike i dopustite sreći da dođe i na vaša vrata, neka budu otvorena! ;)


Currently I feel in myself a great will to create and it made me really happy . I have always loved to write ,  secretly I was looking forward to writing in school and believe me when I start to write , it's hard to stop me , haha . Recently, I realized how much love I have for actually writing , I probably mentioned it in the previous post . I want to make this year more creative , I want dedicate myself to everything I love . I hope that you look forward to this year and I wish you all the best in this year , grab the opportunity and let the happiness to come to your door , ready to open ! ; )



                                                                                                                              M.B.

27 comments:

  1. Super post :)

    http://mariecsdiary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Happy New year, I love your lip color :-) More success, have a great year. Followed you, hope you will follow back.
    xoxo

    http://thestyleberry.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! :)
      I will follow back definitely! :D

      Delete
  3. Amazing post - totally agree with you that nothing last forever, so also not that horrible feeling. Filling the mind with positive things will definitely help! Oh, love the lipstick you are wearing by the way!

    xo Melane || Pure Perspective

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, it means a lot to me and I agree with you!
      Only positive vibes! :D

      Thanks! :)

      Delete
  4. Great advice, who knows what new year will bring us!

    Emma at www.collagemepretty.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) Yeah, I'm so excited :D

      Delete
  5. Great post and great advice, girl. And you are so pretty.
    Happy New Year
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you ,it means so much to me, your comment made me really happy!

      Delete
  6. Thanks for your comment! And off course your follow.
    I followed you back on GFC , looking forward to see more of you :)

    kisses
    http://shinkusara.blogspot.nl

    ReplyDelete
  7. Wow, stunning look, you're so pretty. ;-)
    Lovely greets Nessa

    ReplyDelete
  8. Aw, I adore your makeup! You are stunning! <3

    http://thoughtsintiffanyblue.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Nice post :)

    http://carllasadventures.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Happy new year :) Great photo :)

    ReplyDelete
  11. Amazing Look!

    new Year Greets ,kisses <3

    ReplyDelete
  12. love the way you wrote this post, felt really comfortable to read.
    love the picture, you look gorgeous :)
    lets follow eachother! let me know and l will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, thank you so much, I really appreciate it! :)
      I followed you via GFC,loved your blog! :D

      Delete