Sunday, 7 December 2014

A December to remember.


Bok ,ljudi! 
Odlučila sam pisati svoj blog i na engleskom i na hrvatskom jeziku. Uistinu volim pisati i na taj se način izražavati,nadam se da će vam se svidjeti,  vaša mišljenja pišite u komentare i ostavite link svog bloga,rado ću ga posjetiti. :)
Ovaj post bih posvetila nadolazećim blagdanima i veselju koje nosi prosinac. Ne znam za vas,ali ja sam jedna od onih uživljenih ljudi koji po mišljenjima mnogih pretjeruju s veseljem i uživljenošću. Također,jedna sam od onih što dekoriraju svoje sobe u božićnom duhu početkom studenoga,ako ste i vi poput mene, recite mi to u komentarima. :)
Volim sve vezano za mjesec prosinac, od hladnih ,rosnih jutara provedenih u toplom krevetu uz šalicu vruće čokolade i najdražu knjigu ili film,preko popodnevnih druženja s omiljenom ekipom i šetnji  predivnim ,bogato okićenim gradskim ulicama popraćenim crvenim nosevima, toplim kapama, rukavicama, veselim ,pomalo drhtavim glasom i naravno bijelim pahuljama što se pomalo zadržavaju po krovovima i tlu i rade bijelu prosinačku plahtu sve do  romantičnih noći uz kamin , uz mali tračak svjetlosti i zvuka vatre što pucketa koji se jedva čuje jer je atmosfera popraćena omiljenim albumom božićnih pjesama... 
Zaljubljena sam u prosinac i ako niste dosada,uživajte i radujte se svakom danu ,svaki novi dan je novi početak i o tome odlučujete samo vi ,iskoristite vrijeme maksimalno i neka vas ponese čarolija vaših srca. 

Hi!
I decided to write my blog on English and Croatian language. I really like writing, I hope you'll like it, your opinions leave in comments and leave link of your blog, I'll check it out! :)
This post is all about holidays that are coming soon and the joy which brings december. I don't know about you, but I'm one of those empathetic people who according to many overreact with joy. Also, I'm one of those who decorate their rooms in christmas spirit at the beginning of november,if you're like me, tell me in the comments. :)
I love everything related for month of december ,from cold,dew mornings spent in cozy bed with cup of hot chocolate and favorite book or movie,through afternoon meetings with your favorite people and walks through beautiful, richly decorated city streets accompanied by red noses,warm hats, gloves, happy, tremulous voice and of course white flakes which retain on the roofs and the floor and make white december sheet up to romantic nights by the fireplace,with small ray of light and sound of fire crackling which is hardly audible because the atmosphere is accompanied with favorite Christmas album...
I'm in love with december and if you have not so far enjoy and rejoice every day,each new day is a new beginning , make the best of every day and let yourself be carried by the magic of your hearts! 






P.S. Ovo je moj grad Šibenik u božićnom duhu. Predivno izgleda, nadam se da se i vama sviđa.

P.S. This is my town Šibenik in Christmas spirit. It looks beautiful,I hope you like it ,too.




M.B. :)






8 comments:

  1. Predivno napisano :)
    I meni je prosinac najdraži mjesec u godini, ima taj neki poseban ugođaj :*

    http://mariecsdiary.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti lijepa draga! :*
      Daaaaa, definitivno najljepše razdoblje u godini! :D

      Delete
  2. Beautiful post and awesome pictures.
    Happy New Year
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! Happy New Year! :))

      Delete
  3. Nice post girl! Your blog looks great. Would you like to follow each other? :)

    kisses
    http://shinkusara.blogspot.nl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, it means a lot to me!
      Yes, I already followed you :))

      Delete